نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

سری گلکسی s24 سامسونگ چه زمانی به بازار عرضه می‌شوند؟ + قیمت

  • کد خبر: ۲۰۷۰۴۶
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
سری گلکسی s24 سامسونگ چه زمانی به بازار عرضه می‌شوند؟ + قیمت
سامسونگ سرانجام گوشی‌هایی سری گلکسی S۲۴ را معرفی کرد.در این مطلب قیمت و زمان عرضه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز - سامسونگ سرانجام گوشی‌هایی سری گلکسی S۲۴ را معرفی کرد. این دستگاه‌ها که شامل گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و سامسونگ اس ۲۴ اولترا می‌شوند با قابلیت‌های هوش مصنوعی و مشخصات قدرتمندی همراه هستند و در این مطلب قیمت و زمان عرضه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

گلکسی S۲۴ کوچک‌ترین عضو این خانواده است که احتمالاً مهم‌ترین و قابل‌توجه‌ترین ویژگی آن پشتیبانی از هوش مصنوعی است. گلکسی S۲۴ پلاس نیز جز در مواردی از جمله باتری و نمایشگر، تفاوت چشمگیری نسبت به گلکسی S۲۴ ندارد. هر دو دستگاه‌ها از ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) وارد بازار خواهد شد.

گلکسی S۲‌۴ با قیمت پایه ۷۹۹.۹۹ دلار و S۲۴ پلاس با قیمت پایه ۹۹۹.۹۹ دلار فروخته می‌شوند؛ بنابراین قیمت این دستگاه‌ها نسبت به نسل قبلی خود تغییری نکرده است. همچنین باید اشاره کرد که نسخه دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ این دستگاه‌ها فقط در ایالات متحده فروخته خواهد شد.

گلکسی S۲۴ اولترا بزرگ‌ترین عضو این خانواده محسوب می‌شود که احتمالاً یکی از برترین پرچمداران سال ۲۰۲۴ خواهد بود. این گوشی علاوه بر بهره‌مندی از پردازنده قدرتمند، دوربین با کیفیت و باتری نسبتاً بزرگ، مجموعه کاملی از قابلیت‌های هوش مصنوعی را نیز به همراه دارد تا تجربه‌ای جذاب‌تر از قبل را به کاربران ارائه کند.

گلکسی S۲‌۴ اولترا نیز از ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) عرضه خواهد شد و قیمت پایه آن برای نسخه دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۱۲۹۹ دلار است. نسبت به گلکسی S۲۳ اولترا، قیمت این دستگاه ۱۰۰ دلار افزایش یافته است. پیش فروش تمام دستگاه‌ها هم اکنون آغاز شده است.

علاوه بر قیمت دستگاه‌های جدید، سامسونگ همچنین اعلام کرد که گلکسی S۲۳ FE اکنون با قیمت ۵۹۹ دلار و گلکسی S۲۳ با قیمت ۶۹۹ دلار فروخته می‌شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->